Najbardziej upalne lato tej dekady wciąż trwa, a ekobranża w Polsce powoli szykuje się do otwarcia sezonu jesiennego. To czas podsumowań tegorocznych zbiorów. W tym okresie też pojawia się najwięcej nowości produktowych. Gorącym premierom rynkowym towarzyszy często finalizowanie ważnych inwestycji. Spotkania biznesowe przeplatają się z kolei z  przygotowaniami do targów

U progu jesieni właśnie swoje podwoje otwierają nierzadko nowe sklepy specjalistyczne. Coraz większa ich część decyduje się na sprzedaż stacjonarną i internetową. Niektóre z nich funkcjonują wyłącznie w przestrzeni wirtualnej. Jaki potencjał kryje w sobie e-commerce? Jakim zainteresowaniem w tym kanale dystrybucji detalicznej cieszy się certyfikowana żywność? Jakie prognozy można wysunąć dla handlu ekoproduktami w sieci? W sierpniowym EKOraporcie opisujemy, jak rozwija się ekologiczny e-commerce w naszym kraju i na świecie. Zachęcam Państwa do też lektury Rozmowy Miesiąca, w której Tadeusz Szynkiewicz, prezes Bio Food Sp. z o.o., opowiada o ewolucji rynku EKO, ostatnich osiągnięciach i planach firmy. W sierpniowym numerze znajdą Państwo również m.in. artykuł o ekologicznych produktach dla dzieci i wiele innych ciekawych treści.