Mohani zapewnia marketingowe wsparcie współpracującym detalistom. Visual merchandising to obecnie niezbędne narzędzie promocji w punktach handlowych, także tych oferujących kosmetyki naturalne i ekologiczne. Z czego wynika jego skuteczność?

Zgodnie z raportem In-Store Media i agencji Nielsena, co drugi klient przed wyjściem na zakupy robi listę… Ale blisko 80% decyzji zakupowych podejmowanych jest w samym sklepie. Atrakcyjna wizualnie ekspozycja produktów, dedykowana danej marce lub grupie produktowej, przyciąga wzrok i skłania do zakupów spontanicznych.

Oprócz wsparcia w postaci materiałów drukowanych oraz digital, marka Mohani od niedawna udostępnia swoim klientom także ekspozytor, który pozwala atrakcyjnie zaprezentować pełną gamę produktów marki, a także – dzięki dedykowanym półkom na wysokości wzroku –  wyróżnić nowości i bestsellery. Hurtownia Nitai oferuje indywidualne doradztwo w optymalnym zatowarowaniu ekspozytora, który można otrzymać nawet za darmo. Dział Handlowy Nitai: hurt@nitai.pl, tel. 690 010 474, www.nitai.pl