Nadszedł kwiecień. W duchu budzącej się do życia wiosny odradzają się nadzieje, odzyskujemy siły i motywację do działania, rośnie nasz entuzjazm, pojawiają się ciekawe i innowacyjne pomysły, a wraz z nimi nowe perspektywy rozwoju biznesu.

Ekobranża w Polsce nie stoi w miejscu. Rosnące zapotrzebowanie na certyfikowaną żywność, napoje, kosmetyki, rodzące się i odchodzące trendy, zmiany w dystrybucji detalicznej i hurtowej sprawiają, że coraz trudniej nadążyć za tym, co dzieje się na rynku. Zwiększają się nasze obawy o biznesową zadyszkę. Nie poddajemy się jednak, a wciąż dążąc do doskonałości i próbując osiągnąć szczytową formę, w końcu zwyciężamy. W tej grze tak samo liczy się upór, wiara we własne możliwości, jak otwartość na nowe trendy, konstruktywne rozmowy i niesztampowe rozwiązania. O tym jak zmienia się kalejdoskop rynku i jak dzięki aktualnym modom i możliwościom ewoluuje sektor spożywczy przeczytają Państwo w naszym kwietniowym EKOraporcie. Polecamy też Państwa uwadze okładkowy wywiad z Wilmante Marakiewiczenie, która stworzyła innowacyjną markę ekologicznych produktów dla kobiet Gentle Day. Życzymy Państwu przyjemnej, pożytecznej i inspirującej lektury całego kwietniowego numeru.