Polska Izba Żywności Ekologicznej przygotowuje się do realizacji pierwszej kampanii promocyjnej. Działania PIŻE mają być zorientowane przede wszystkim na promocję certyfikatu rolnictwa ekologicznego, żywności w jakości BIO oraz promocję produktów polskich producentów i dystrybutorów.

W ramach pierwszej kampanii PIŻE zaplanowano również promowanie sklepów specjalistycznych oraz gospodarstw rolnych. Izba pozyskała już dotacje na przygotowanie filmu reklamowego, kampanię online i nową stronę internetową „Jemy EKO”. W jej nowej wersji znajdą się m.in. artykuły o żywności ekologicznej oraz spot organizacji. PIŻE planuje także dotrzeć do konsumentów za pośrednictwem mediów lifestyle’owych. Ścisła współpraca z dziennikarzami zainteresowanymi tematyką zdrowego odżywiania ma pomóc Izbie w realizacji jej celów. Ponadto organizacja wspólnie z Agence BIO przygotowuje wielkoskalowy multiprojekt promocji żywności ekologicznej we Francji i w Polsce w latach 2020 i 2021.