Ponad 130 uczestników zgromadziło III FORUM EKOBRANŻY organizowane 7 października – pierwszego dnia targów NATURA FOOD & beECO 2016 w Łodzi. – Frekwencyjny rekord potwierdził, że Forum Ekobranży to najważniejsze spotkanie biznesowe firm i detalistów w sektorze produktów ekologicznych – mówi Karolina Kałdońska, wydawca magazynu EKOdostawcy. – Wydarzenie to jest także najlepszym dowodem na to, że branża certyfikowanej żywności rozwija się bardzo dynamicznie.  Dlatego możliwość wymiany informacji i doświadczeń ma dla spółek związanych z handlem ekoproduktami bezcenną wartość. Dziękujemy wszystkim uczestnikom III FORUM EKOBRANŻY za liczne przybycie, a także naszym partnerom, którzy aktywnie włączyli się w organizację tego wydarzenia: Eko-Wital, Look Food, Międzynarodowym Targom Łódzkim, Organic Farma Zdrowia S.A., P. Jentschura, PRO-BIO, spółce Smak Natury Sp. z o.o. i Symbio Polska S.A.

Tegoroczne Forum poświęcone było przede wszystkim globalnym i lokalnym czynnikom rozwoju rynku produktów ekologicznych, a także zmianom w obszarze ich dystrybucji. Eksperci pierwszego panelu dyskusyjnego: Sławomir Chłoń, prezes OFZ S.A., Zbigniew Kozłowski, wiceprezes zarządu Symbio Polska S.A. oraz Michał Kapica, prezes Smaku Natury dyskutowali m.in. o tym czy sklepy sieci handlowych stanowią liczącą się konkurencję dla delikatesów specjalistycznych. Druga część Forum poświęcona została skutecznemu marketingowi ekoproduktów. Łukasz Walczak, członek zarządu Look Food Sp. z o.o., Agata Szczepaniak, menedżerka targów NATURA FOOD oraz Alicja Kulbicka, wydawca magazynu EKOdostawcy rozmawiali m.in. o tym, jaką rolę w handlu żywnością w jakości BIO mogą odegrać emocje. III FORUM EKOBRANŻY okazało się ogromnym sukcesem i można oczekiwać, że na stałe wpisało się w kalendarz istotnych spotkań B2B w sektorze EKO.