Ekologiczne puree z dyni firmy Look Food zostało docenione w konkursie Przebój FMCG 2018. Nagrodę przyznano firmie w kategorii Innowacyjny Produkt Spożywczy. W jej obrębie Look Food zdobyło największą liczbę głosów i tym samym zajęło I miejsce.

Przebój FMCG to konkurs organizowany przez Życie Handlowe. Wyróżnienie dla ekologicznego puree z dyni jest szczególne, ponieważ w tegorocznej edycji Przeboju FMCG zgłoszono rekordową liczbę ponad 600 produktów. Wszystkie z nich najpierw oceniało jury składające się z ekspertów branży FMCG, a następnie detaliści. Statuetkę odebrała Marta Walasińska, pełnomocnik zarządu ds. marketingu Look Food: – Znalezienie się wśród nagrodzonych to dla nas nie tylko zaszczyt, ale i motywacja do dalszej ciężkiej pracy. Wszystkim detalistom i jury konkursowemu serdecznie dziękujemy za oddane głosy i docenienie innowacyjnego podejścia do zdrowego odżywiania, ekologicznego produktu oraz jego nowoczesnego opakowania – mówi.

Puree składa się w 100% z najwyższej jakości mielonego miąższu ekologicznej dyni. Dynia to warzywo niskokaloryczne, bogate w składniki odżywcze. Puree z dyni Look Food wyróżnia się jedwabistą konsystencją oraz delikatnym, łagodnym i słodkawym smakiem. Doskonale sprawdza się w połączeniu z naleśnikami, wypiekami oraz śniadaniową owsianką. Puree z dyni można także wykorzystać do przygotowania zup, farszów i sosów.