Na początku marca do sklepów w całej Polsce trafiła nowość od WaterWipes: naturalne chusteczki nawilżane dla dzieci Soapberry. Polski dystrybutor marki, firma Eco and More, zorganizowała z tej okazji obchody Dnia Świętego Patryka, zapraszając do wspólnej zabawy blogerów oraz stałych klientów marki wraz z dziećmi.

Wydarzenie odbyło się 17 marca w warszawskiej klubokawiarni Polana na Wilanowie. Po krótkim powitaniu przed zgromadzonymi gośćmi wystąpiła położna i specjalistka snu dziecka Emilia Jaśniewska, która wyczerpująco opowiedziała o prawidłowej pielęgnacji małych dzieci, rozszerzaniu diety oraz wypracowywaniu zdrowych nawyków związanych ze snem najmłodszych członków rodziny. Jej fachowe rady wzbudziły zainteresowanie nie tylko osób zgromadzonych w klubokawiarni, ale także fanów WaterWipes śledzących online transmisję live z wydarzenia za pośrednictwem Instagrama.

Zebrani w Polanie goście mieli okazję przetestować nowe chusteczki Soapberry z wyciągiem z orzechów mydlanych i dowiedzieć się wszystkiego na temat wprowadzonego do sprzedaży produktu, dedykowanego maluchom powyżej 6 miesiąca życia. Tego dnia chusteczki WaterWipes zagościły też na dobre w klubokawiarni Polana – obecnie klienci lokalu mogą sięgnąć po nie w każdej chwili dzięki współpracy nawiązanej pomiędzy marką i klubokawiarnią. Wydarzenie wsparła także marka Whisbear, producent znanego na całym świecie Szumiącego Misia – stworzonego przez mamy dla innych mam, aby ułatwiać dzieciom zasypianie.

W drugiej części programu znalazło się miejsce dla panelu dyskusyjnego z udziałem blogerki Marii Góreckiej (Mamy Gadżety), Zuzanny Sielickiej-Kalczyńskiej – założycielki marki Whisbear Szumiący Miś – oraz Kamilli Stańczyk, szefowej firmy Eco and More. Trzy panie – prywatnie mamy trojga dzieci każda – podzieliły się z gośćmi swoimi refleksjami na temat macierzyństwa, ekologii i zmian, które dokonały się w sektorze produktów dziecięcych na przestrzeni lat.

W czasie gdy zgromadzeni rodzice słuchali wystąpień, dzieci pod opieką wykwalifikowanych animatorek brały udział w zajęciach plastycznych, grach i zabawach w odrębnej, przeszklonej sali. Właściciele klubokawiarni zadbali o odpowiednią oprawę: lokal zdobiły barwne koniczynki, a lekkie, wiosenne przekąski i napoje miały odcień nasyconej zieleni: wszystko w duchu Dnia Świętego Patryka oraz w nawiązaniu do koloru nowych chusteczek WaterWipes Soapberry.

Wydarzenie zakończyło się w swobodnej atmosferze dobrej zabawy. Wszyscy goście otrzymali na pożegnanie zestawy upominkowe od WaterWipes, uzupełnione prezentami od marek Whisbear i Ekomama oraz właścicieli klubokawiarni Polana.