W marcu firma BioLife planuje zakończyć proces wymiany etykiet na wszystkich swoich produktach.

Zgodnie z informacjami przekazanymi w listopadzie ub.r. na łamach magazynu EKOdostawcy, BioLife postanowiło zmienić wygląd etykiet frontowych oraz tylnych na wszystkich produktach z serii „BioLife”. Obejmuje ona certyfikowane produkty sypkie.

W związku ze zmianą asortyment firmy podzielono na 7 serii. Każda z nich została oznaczona innym kolorem. – Proces wymiany etykiet był dla nas ogromnym wyzwaniem – mówi Paweł Szymczuk, członek zarządu BioLife. – Chcieliśmy odświeżyć markę, zmieniając wygląd etykiet. Zależało nam też, aby klienci, którzy wcześniej sięgali po nasze produkty, bez problemu rozpoznali je w nowej szacie graficznej. Myślę, że udało nam się ten cel zrealizować. Obecnie wszystkie produkty, które wyjeżdżają od nas z magazynu mają już odświeżone etykiety. Nasi dystrybutorzy mogą mieć jeszcze zapasy produktów ze starymi etykietami, więc myślę, że całkowite zakończenie procesu może jeszcze chwilę potrwać – dodaje.

Kolejną odświeżoną serią będzie „Vegan Life” – dania wegańskie BIO, za którą firma BioLife otrzymała EkoInnowację marca 2017 r.