Tekst: Marcin Fajerski

Szeroki wybór wędlin długo dojrzewających, parówki cielęce, kiełbasy, szynki, kiszki we flaku, paszteciki i pierogi, naleśniki, inne wyroby garmażeryjne, sery, a nawet przetwory owocowe. W portfolio Bacówki znajduje się obecnie prawie 140 unikatowych produktów pochodzących prosto z Masarni Bacówka Towary Tradycyjne w Małopolskim  Rajbrocie . Firma kontynuuje bogate tradycje kulinarne i masarskie okolic Krakowa, Rajbrotu i Nowego Sącza.

Tradycja w nowoczesnym wydaniu
Wyroby Bacówki od lat zadowalają podniebienia i spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających konsumentów, nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii   oraz Hong-Kongu. – Jakość naszych produktów już została doceniona na targach i prestiżowych konkursach – mówi Dariusz Kucz, dyrektor handlowy firmy. – Zachęceni sukcesami, dokładamy wszelkich starań, aby poszerzyć ich portfolio, nie rezygnując z wysokiej jakości. Niedawno wprowadziliśmy do oferty m.in. galaretki drobiowe i wieprzowe, a także pierogi w 100 % z cielęciną , kiełbasę szynkową wołową bez jakichkolwiek dodatków funkcyjnych  – wymienia.

Na rzecz jakości
Ponad 12 lat temu  Kilka lat temu zaczęły powstawać pierwsze firmowe sklepy z produktami Bacówki Towary Tradycyjne  . – Zależało nam, aby nasze markowe produkty były dostępne dla klientów na terenie Polski przez cały rok, w pełnym asortymencie – zaznacza Danuta Bigaj, dyrektor zarządzający firmy. – W ten sposób możemy mieć wpływ na promowanie zdrowej żywności, również tej w jakości ekologicznej. Staramy się, aby oferta naszych punktów firmowych była kompleksowa i całkowicie spełniała oczekiwania entuzjastów wyrobów tradycyjnych, regionalnych, bezglutenowych i ekologicznych – wyjaśnia.

Ciągły rozwój
Aktualnie na obszarze 6 województw: małopolskiego, śląskiego, dolnośląskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i mazowieckiego działa 11 sklepów firmowych Bacówka Towary. W planach jest otwarcie dwóch kolejnych. Klienci mogą kupić w nich nagrodzone produkty firmy, wędliniarskie nowości, wyroby garmażeryjne, przetwory owocowe i warzywne, grzyby oraz inne dary runa leśnego, makarony i pozostałe produkty zbożowe, herbaty i mieszanki ziołowe, soki ekologiczne, certyfikowaną i funkcjonalną żywność, a także miód. Kompleksowa oferta sprawia, że punkty Bacówki Towary Tradycyjne   odwiedzają konsumenci w promieniu nawet 50 km od najbliższej lokalizacji.

Większe aspiracje
Cechą wyróżniającą wszystkie sklepy firmowe Bacówka Towary jest bardzo spójna identyfikacja wizualna. Design, sklepowe wnętrza, a nawet ekspozytory wyraźnie odwołują się do stylu   . – Postanowiliśmy w ten sposób nawiązać do bogatych tradycji kulinarnych południowo-wschodniej części Polski i pokazać je w nowej, odświeżonej odsłonie. Poprzez wystrój punktów firmowych i zapewnienie konsumentom miłej, kompetentnej obsługi udało nam się stworzyć wizerunek sklepu przyjaznego klientom – przekonuje Danuta Bigaj, dyrektor zarządzający firmy.