Oferta produktów ekologicznych w Aldi w Polsce powiększyła się w ostatnim roku niemal pięciokrotnie – wynika z raportu zrównoważonego rozwoju sieci handlowej.

Jednym z celów programu CSR sieci Aldi jest systematyczne dostosowywanie oferty do zmieniających się trendów żywieniowych. Sieć stara się umożliwić swoim klientom świadomą oraz zdrową konsumpcję w rozsądnych cenach. Dlatego operator zdecydował się na wprowadzenie kolejnych nowości w standardzie BIO, produktów bez laktozy, bezglutenowych, wegetariańskich oraz wegańskich. Wg badań GfK Consumer Scan 2017 sieć była liderem na niemieckim rynku pod względem sprzedaży ekożywności. Na przestrzeni ostatnich 3 lat w całej grupie Aldi Nord łączna liczba produktów ekologicznych została niemal podwojona do 800 artykułów w asortymencie stałym i akcyjnym. W samej Polsce wzrost produktów w jakości BIO na przestrzeni roku był niemal pięciokrotny. Liczba certyfikowanych artykułów spożywczych marki własnej w sieci wzrosła do 45.