W 2020 r. Eterno świętuje swoje 15-lecie. Przy tej okazji firma postanowiła zaskoczyć całkowicie nowym wizerunkiem. Zmianie uległo m.in. logo, etykiety, a także opakowania. Pierwsze zmiany zostały zaprezentowane w lutym. Dzięki zmianom produkty z nowym wizerunkiem będzie można łatwiej odnaleźć na sklepowych półkach, a nowoczesny wygląd sprawia, że prezentują się lepiej wizualnie.
Nowe etykiety zostały zaprojektowane w duchu minimalizmu, jednak dzięki użyciu ręcznie malowanych elementów udało się ocieplić ich prostą formę. Zmianie uległa również czcionka, przez co informacje na etykiecie stały się bardziej czytelne.
Warto również zwrócić uwagę na papier, który został użyty do wydruku etykiet. Wykonany został z 5% odpadów jabłkowych z produkcji soku jabłkowego i 95% masy celulozowej. Posiada również certyfikat FSC®.
